Rychlý kontakt: +420 734 670 662

Prodejna

Prodejna

Pozor !

Informujeme Vás, že pozáruční servis Gardena, Mcculloch a Partner bude u nás od 1.1.2020 ukončen. Toto se nevztahuje na robotické sekačky.

Opravy zahradní techniky přijímáme pouze do 30.11.2019.

Záruční opravy budou zasílány do centrálního střediska Gardena ve Vrbně pod Pradědem a to pouze našim zákazníkům.

Ing. Tomáš Vajčner
IČ:60293438
DIČ:CZ6801242019
Bankovní spojení: Fio banka a.s., č. účtu: 2800137119/2010
ID.číslo provozovny 1000986589


Kamenná prodejna Gardena - Rain Bird
Vlárská 22
627 00 Brno

Telefon prodejna : 734 670 662
e-mail: prodej@egardens.cz

Telefon projektování závlah: 603 520 073
e-mail: vajcner@egardens.cz

Telefon projektování závlah a robotických sekaček: 604 269 960
e-mail: vajcnerv@seznam.cz

Otevírací doba Vlárská 22 Brno-Slatina :

Nová otevírací doba! 

U nabídek na závlahové systémy a robotické sekačky, lze domluvit invidualní návštěvní dobu a to na čísle:. 604 269 960


- Pondělí  8:00-16:00 
- Úterý      8:00-16:00 
- Středa    8:00-16:00 
- Čtvrtek   8:00-16:00
- Pátek     8:00-16:00 
- Sobota   Zavřeno
- Neděle   Zavřeno

 

Poskytujeme záruční i pozáruční servis na robotické sekačky značky Gardena, Husqvarna a Mcculloch.

Tyto opravy provádějí naši zkušení pracovníci s dlouholetou praxí ve společnosti Husqvarna.

Postup při vyřízení reklamace výrobku

1. výrobek zašlete poštou na adresu naší kamenné prodejny, kde sídlí také naše servisní středisko

Dokumenty potřebné k vyřízení reklamace

  • Jako záruční list slouží faktura od prodejce nebo prodejní doklad o zakoupení
  • Uveďte jaká je závada na výrobku
  • Nezapomeňte napsat Vaši adresu a telefonní číslo, servisní technik se s Vámi může spojit a konzultovat s Vámi závadu a způsob její odstranění